RELATARI PRIVIND MODELAREA COMPORTAMENTULUI ALEGATORILOR

25,00RON


AUTOR: ELEONORA GABRIELA CONTU
Pret 25 RON
Format 15 x 21 cm,
Nr. pagini 84, carte brosata, coperta policomie.
Din cuprins:
Capitolul I Marketingul politic – delimitari conceptuale
Conceptul de marketing politic
Marketingul electoral ca parte componenta a marketingului politic
Mix-ul de marketing politic – delimitari conceptuale
Politica de produs in marketingul politic
Analiza pretuli in marketingul politic
Rolul si importanta distributiei in marketingul politic
Comunicarea politica – delimitari conceptuale su dimensiuni fundamentale

Capitolul II Factori de influenta de natura endogena si exogena asupra comportamentului alegatorilor
Factori de influenta de natura endogena ai comportamentului alegatorilor
Factori de influenta de natura exogena ai comportamentului alegatorilor
Capitolul III Importanta si rolul modelarii in marketingul electoral
Conceptul de model – rol si valoare
Modele de comportament electoral
Capitolul IV Cercetare de marketing privind influenta factorilor endogeni si exogeni asupra comportamentului alegatorilor
Stabilirea scopului cercetarii, identificarea obiectivelor cercetarii si elaborarea ipotezelor
Stabilirea dimensiunii esantionului si alegerea metodei de esantionare
Interpretarea datelor de sondaj.
Marketingul electoral este un domeniu fascinant, atat din perspectiva operationala, cat si din perspectiva teoretica. Probabil, fascinatia exercitata de marketingul electoral se datoreaza faptului ca acesta intervie – cel mai adesea, cu mijloace extrem de moderne si de rafinate – in batalia pentru putere. Desigur, fasciantie nu inseamna neaparat acceptare sau, cu atat mai putin, obedienta. Sunt multi cei care critica – din diverse pespective si, in unele cazuri, pe buna dreptate – felul in care este utilizat marketingul electoral.
Chiar daca batalia pentru putere predispune adesea la exagerari sau chiar la incalcarea unor standarde morale si legale, nu trebuie sa uitam ca, in esenta sa, marketingul electoral are (sau ar trebui sa aiba) un scop cat se poate de corect si de util: acela de a adapta oferta electoral la cerintele, asteptarile si nevoile alegatorilor. In masura in care candidatul isi asuma, cu toata onestitatea, oferta pe care o formuleaza in urma studiilor de marketing, nu ar trebui sa apara nici o problema de ordin moral. Din pacate, natura umana este mai complexa si nu sunt rare cazurile in care atat oamenii politici cat si specialistii in marketing angajati de catre acestia sunt dispusi sa depaseasca limitele normalitatii. In aceste conditii, este datoria teoreticienilor de a nu se limita la dezvoltarea unor concepte sau instrumente stiintifice, ci si de a veghea la corecta utilizare a acestora.
Profesor univ. Dr. Razvan Zaharia

Adauga in Cos:

  • Produs de: Eleonora GAbriela Contu

IP-ul dumneavoastra este: 54.227.48.147
Copyright © 2018 Oscar Print.